bunemeselaa Kızlar dün bebeğim 1 yaş kkk aşılarını oldu gece ateşlendi 38,6 bugün hiç ateşi olmadı keyfide yerinde ama bacağı böyle kızardı ve içi sert normal mi ya
ruveydaensar bunemeselaa çok geçmiş olsun. 2 hafta oldu yaşına gireli biz de hala yaptıramadık. Ama önceki aşılarında hafif sertlik olmuştu, morarmayı bilemiyorum. Hemşire çok mu sıktı acaba
bunemeselaa ruveydaensar teşekkürler bilmiyorum ki daha önce aşılarında sertlik olmuştu ama morarma olmamıştı kolonya pamuk yaptım bakalım