Barandilan benim ilk zamanlar sütüm olmadığı için mama vermiştim sonradan emzirmeye başladım mamayı azalttım ama hep ağlıyodu emmek istiyordu biraz da reflexten olabilir , sütün azlığından da olabilir, onun için süt arttirmak için biseyler yapabilirsiniz, biraz daha büyüyünce sadece aç olduğunda emmek ister ☺️