E3107 Arkadaşlar göz yaşı kanalları tıkalı olan varmıydi aramızda bu gün çapaklanma sulanma şikayeti ile gittik öğrendik böyle olduğunu böyle bir şey yaşayan var mı duzeldimi neler yaptınız
Ahanife E3107 6 ay 26 günlük kızım doğduğundan bu yana var önceden çok kötü çapaklanma oluyordu birbirine yapışıyor du göz kapakları ben ılık suyla açıyordum Önceden çok gittik tek çare masaj dediler hep şu son 3 aydır yani 4 aylık olduğundan bu yana çapaklanma yok ama göz yaşı şıpır şıpır akıyor bugün yine gittik tek çare masaj dedi yine ama kızım artık yaptırmıyor sıkıldı kuzum yani kaç aydır 1 yaşına kadar masaj dedi açılmazsa ameliyat ama %90 açılıyor dedi
Akrhnm E3107 bizede öyle söylediler el masajı önerdiler. 1 yaşına kadar geçer dedi doktoru. Sulanıyor sürekli akıyor gözleri
E3107 1902ctn birde doktor.sabah akşam 15 defa dedi ama yeterli olur mu acaba siz ne kadar süreyle masaj yaptınız
E3107 Ahanife banada aynısını dedi canım benim kızım 3 aylık böyle bir sorunumuz yoktu 5 6 gündür başladı geçmeyin gittim bende doktora aynısını dedi banada yetişkin insana masajı yapmak kolay ama onalr durmuyor ağlıyor birde gözleri çok ince oluyor mu olmuyor mu acaba diye düşünüyorum
Ahanife E3107 allah yardımcımız olsun inşallah ameliyata gerek kalman kendi kendine açılır çünkü zorlaşıyor masajda yapmak birşeyler de yapmak
Akrhnm E3107 1 yaşına az kalfı bizim bakalım kontrolde ne diyecek dr. Masaja izin verse daha kolay olacak belkide
1902ctn edashh 2 ayda açıldı ama gün içinde aklıma geldikçe yaptım ellerimi yıkadıktan sonra ☺️ Doktor masajı tarif ettti mi
MerveSinan E3107 bizimde oldu cok capaklaniyordu.Günde 20 kere falan 10 saniye seklinde yapıyordum.2 günde düzeldi
Lavanta35_ E3107 benim bebekken varmış annem her uyanışımda sütümle yada çayla masaj yapardım silerdim yoksa çapaktan asla açamazdın gözlerini der.. 1 yaşına kadar bekletmiş doktor sonra küçük bir operasyonla açmışlar ama korkulacak bir durum değilmiş..
E3107 1902ctn etti etti canım önemli.olan o göz pinarina baskıyı uygulamak deei peki masaj yaptıkça gözünden bir seyelr çıkıyor mu
edashh 1902ctn valla benim çocuk doktorumdan dolayı böyle geçiktk bişey olmaz olabiliyor çocuklarda geçer dedi bende bişey yapmadım sonra gözleri kızardı şişti hemen prof bi göz doktoruna götürdüm masaj yapacaksın dedi bi gözü 30 gün sonra açıldı diğer gözü eskisi gibi değil ama hala masajla akıyor çapak korkuyorum bu açılmicak diye
Duygu32 E3107 canım oğlum 22 aylık ve bizimde kanal tıkanıklığı vardı 14 aya kadar masaj yaptırdılar fakat açılmadı ameliyat oldu yine açılmadı hafta tekrar ameliyat olacak tüp takılacak 😔 inşallah bebeğinin açılır bu acıları çekmez 🙏🙏
1902ctn E3107 hayır birşey çıkmıyor ama zamanla çapaklanma azalıyor ve göz yaşı geliyorsa açılmış demektir