Kbr79 benım de açılma akıntı oldu canım. Hatta 40 50 gün sora kapandı dikişlerim. Doktora git mutlaka ama doktor antibiyotik veriyor kuru tutmaya çalış ıslak kalmasın doktor temiz gazlı bez ya da temiz bir tülbent yazma koy demişti. Bi de dinlen bol. Bol dinlen ben hiç dinlenemedim bebeği güvenip kimseye emanet edemedim lohusa psikolojisi biri kucağına alsa içimde kurt kaynıyodu sanki altını üstünü hep ben değiştirdim o yüzden oldu birazda kapanmadı dikişlerim çok geç kapandı