yenibirben Zuzuuy Ben jack&jill diş fırçası kullanıyorum. Oğlum 16 aylık, 1 yaşa girdiğinden beri kullanıyoruz. Kavraması rahat ve yumuşak. Gayet memnunuz. Macun olarak şu an babyton kullanıyorum ama minoris de var. İkisi de güzel gayet. Temiz macunlar.
yenibirben Zuzuuy Normal diş macunu miktarı gibi koymayın, 1 yaş civarına sürüntü şeklinde, 2 yaşa belki mercimek tanesi kadar konabilir. Yutması sorun olmaz bunlar temiz macunlar. Ama ben yine de ağzını yıkıyorum sonrasında