Oğlum 6 ay dört günlük geçen hafta burun akıntısı öksürük ateşle başladı başlarda ateşi pek yoktu burnunu açıp bolca emziriyordum son üç gün ateşlend acile götürdük boğazı kızarmış dört satte bir calpol verin dedi doktor öyle yaptım ertesi gün doktorumuza götürdüm altıncı hastalık olabilir calpol o kadar sık vermek uygun değil ateşini ölçün çok yükselirse verin dedi iki gün sonra ateşi düştü ve vücudundan döküntüler çıktı gerçektende doktorumuzun tahmin ettiği gibi oldu hastalık geçti fakat öksürük hala devam ediyor çocuk uykusundan uyanıyor nasıl geçicek fikriniz var mı?