Tugbalina Sezeryan olalı 8 gün oldu ne zaman korse kullanmaya başlayabilirim acaba pek bi bilgim yokta
humakus_ Benimde 8 gün oldu. 5.gün kontrolünde doktorum kullanmaya başla dedi. 2gündür düzenli kullanıyorum.
humakus_ noluyasanagenemiros doktorum sadece karnı kapatan korse önerdi. Bacak ve göğüs altına kadar uzatma balenli olmasın dedi. Ve alt karnını kalça üstünü kapatman asıl hedefin olsun dedi.
humakus_ Tugbalina şuan için sürekli emzirme çalışması yapıyorum o yüzden çok takamıyorum 8 9 saat anca oluyordur