Arkadaşlar bebeğim 25 günlük , maşallah kilo akımı çok iyi 23 günde 1,300 gr aldı ama sarılığı geçmiyor bugğn tahlil yapıldı 11,52 çıktı değeri doktor araştıralım falan dedi bisürü tahlil yapıldı neut diye bi değeri çok düşük çıkmış bide lym değeri yüksek çıkmış şimdi gördüm korktum endişelendim böyle bir durum yaşayan oldu mu , sütüm yarıyor çişini yapıyor gümde en az 6-7 kere ama sarılık neden geçmiyor acaba böyle çok emmiyor 10 dk falan emiyor ama emerken bu arada genelde böyle 5-10 dk arası yani. Başka bişey olabilir mi korktum tecrübelerinize ihtiyacım var