Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 aylık yaklaşık 1 aydır çok zor emiyor emmek istemiyor sütümde var ama niye böyle yapıyor anlamıyorum ek gıda sürecimiz iyi gidiyor bi kaç gündür çiş miktarı azaldı daha az emiyor doymuyor gibi hissediyorum doktorum mecbur kalırsanız bir öğün verebilirsiniz demişti ama memeyi bırakmasından korkuyorum başına gelen var mı mamaya başlasam mı sizce çok kararsızım birde mama hangisi iyi oluyor acaba 7 aylık bebeğe