Alparslansmother ikisinde de palm yağı var ikisinin de kalorisi aynı. Değerleri de çok yakın. Biz hipp başladık kabız yaptı, aptamilin tadını daha çok beğendi. Bebekten bebeğe değişiyor. Sıfırdan başlayacaksanız evolvia deneyin derim, içinde palm yağı yok