Ftmmm111 Kızlar bebeklerim 11 ay 11 günlük prematüre doğdular düzeltilmiş 10 aylık falanlar evolvia 2 numara bulmakta zorlanıyoruz acaba artık 3 numaraya geçsem bir sıkıntı olur mu erkenden 3 numaraya geçen var mı?
delirmeceler Ftmmm111 sağlıkla büyüsün bebeğiniz inşallah benim ikizlerim var 28 haftalık doğduk normal doğumdan sayarsak 11 ayda 3 numaraya doktor söylemesiyle geçtik düzeltilmiş 9 aylıklardı sıkıntı olacağını sanmıyorum ama doktoruna ulaşabilirseniz bence daha mantıklı olur
tekbasimabakiyorum Ftmmm111 hiçbir şey olmaz merak etmeyin. Doktor Osman Gönülal Bey’e göre sürekli 1 numara kullansan da bir şey olmaz.
Ftmmm111 delirmeceler cevabın için teşekkürler canım bebeklerin kilosu kaçtı 3 numaraya geçtiğinizde acaba? Kiloya göre geçiriyor sanırım.