Viyan Bende bekleyeyim şırada 3 ay olacaz 3 gün sonra. Şuana kadar resmen göğsüm doluydu hatta sütüm taşıyordu her dakika bir kaç gündür sertleşmiyor ve şişkinlik yok acaba sütüm mü azaldı diye kafayı yiyorum
Minikburun93 Sutunuz artik emdikce sut uretmeye basladigi icin size azaldi gibi gelio o eski dolulugu olmuyor ama sagdiginizda yada yada bebis doyuyorsa azalmamistir. Ayrica kuru dut cok ise yariyor
Rmys01 Minikburun93 doyuyor galiba bugün çok uyanıktı çok emdi ondan böyle olmuş olabilir yoksa bide emerken göğsüm sızlıyor diğerinden akıyor sütüm var değil mi
Minikburun93 Rmys01 ben direk yiyorum gunde bi iki avuc hem kan sekerimide dengelio hemde sutude fazlalastiriyor
Minikburun93 Rmys01 tabikiii var oyle unutma sen bu psikolojiye girersen o zaman azalir sutun yeterince cis ve kaka yapiosa sorun yoktur kuzumm