Betbet 2 gündür sezeryan dikiş imin orası sag tarafı böle Bi şişiyo gibi agrı yapıyı. 9 ay oldu doğum yapalı ama bazı arkadaşlarıma sordum üsütünce onlarda da oluyomus
espalp Betbet benim 2 ay oldu bende de aynı ağrı var. Doktora gittim. Benimki biraz puset taşımaktan olabilir diye şüpheleniyorum. Çok gezdik şu aralar puseti taşıdım hep ve ağır geldi. Şimdi hafifledi biraz 🙄
Betbet babyandmoms valla korktum Baska bişey var mı DİE. Bide haftaya adet olucam. Adete yakın da oluyo böle.
mrvn Ben doğum yapali da 22 gün oldu. Sezeryan oldum ben de. Nasıl desem sanki karnım bana ait değil gibi dikiş yerlerim falan dokununca bir değişik uyuşuk mu desem😂niye öyle ki anlamadım😂
Sevince Betbet aynen şiş gibi dikişlerimin bazı bölgeleri öksürünce de acıyor yada şiddetli hapşırınca
espalp Betbet ağır kaldırmakla yormuş olabilirmişim kendimi doktor da olabilir dedi. Şimdi taşımayı bıraktım puseti ağrım azaldı sadece arada yapıyor desem yeridir
Ebruky Sevince sezeryan ameliyat ağrı yapar canım seneler geçse bile ama ilk 1 yıl üşütmemek fazla karnı açıkta bırakmamak ağır kaldırmamak daha da önemlidir ama sezeryanın şekli bunda fark etmez spinal veya genel hepsi ayni etkiye sahip
Benimoykum Deletedmom73 benim 1 sene oluyor Doğum yapalı 9. Ayda hala ağrım geçmemişti hatta burada post açtım belim ağrıyor diye Kimsenin ağrımıyormuş şaştım kaldım demiştim spinal den mi yoksa çocukları kucağımızda taşımaktan mı analayamıyırum hala 😞
Deletedmom73 Benimoykum spinal den de cocuktanda oluyo bence 😅 annemde kaldım gecen 1 hafta agrı falan kalmadı bebege hep annem bakınca. Ama üsütünce bel baya agrıo