Kızlar emzirirken çok canım acıyordu görünürde bişey yoktu ama zamanla kahverengi olan kısım varya orası kip kırmızı oldu doktora gittim genel cerrahiye egzama dedi gümüş kapak ve Fito krem verdi şuan kremi kullanıyorum ama fayda etmedi gibi geçmezse cildiyeye gidersin dedi gümüş kapak almayı düşünüyorum sizinde oldu mu başına gelen var mı acaba 🥺