Bebeğim 15 aylık . 3 gündür kabız. Normalde günde 1 kez ne cıvık ne katı yapardı. 3 gündür kücük taş gibi top top günde 1 kez 4-5 top yapıyor. Kayısı verdim banamıson demedi. 1 tatlı kaşığı zeytinyağı verdim olmadı. Zeytinyağıyla totosunı ovdum olmadı.
Dulcasoft kullanıyoruz 3 gündür sabahları 8 ml. Hala aynı.
Ne yapmam lazım.? Doktora götürmelimiyim?
Doktora götürünce daha kötü oluyor ağla ağla cocugum 1 gün kendine gelemiyor.