Meleklerinannesiii Prenseslerim , Bebeğim 4 aylık oldu yeni yeni gazı azalmaya başladı, kabak yemeği istiyor canım bebeğim e gaz yapar mı internetten yapar yazdığı için tereddütte kaldım , kızlar neolur dalga geçmeyin 😂
Ececiiim Meleklerinannesiii ben kabak çok sever ve tüketirim hiç gaz sorunuyla karşılaşmadık bebeğimle. Ama benim oğlum başından beri gaz sıkıntısı olmayan bi bebekti