Arkadaşlar tabiki ecel geldiyse bunu eşimiz engelleyemez ama eşinin evde olmasıyla yalnız olmak çok farklı bende eşim gelene kadar korkudan titriyorum akşama kadar çünkü o evdeyken olsa Allah korusun en azından çocuğumu o alıp indirebilir inebilirsek tabiki bunu ikinci katta oturduğumuz için böyle söylüyorum inme şansımız biraz daha fazla o büyük depremi yaşamış birisi olarak söylüyorum