Kızlar benim minnak bebeğim (18 günlükçük🧿💙) memede uyuyakalıyor ve her emme sonrası üst gazı çıkaramıyoruz ne yazık ki uyuduğu için. Bir iki kere gazı çıkmadan yatıtdım ama aklım çıkıyo kusar boğulur diye Allah korusun.
Tecrübeli mommyler siz napıyonuz bi deyiverin hele🤷♀️