Bizde bugün çıktık hastahaneden 3gün yattık oğlum 6aylık ishal ve kusma ateş 37,5 du serum ve sıksık ağrı kesici probiyotik takviyesi yapıldı sonra bizde ishal ve kusma yaşadık kabul gibiydi eşim ben çocuğum serumlarlaydık salgın var dikkatli olun ishali var sa hemen hastahaneye gidin ciddi bir şey çünkü rabbim korusun