Themamacita Arkadaşlar kızım isilik oldu özellikle bezin denk geldiği bel sırt bölgesi çok kötü. Doktora götürdüm hametan yazmış ama hiç işe yaramadı diyebilirim. Önerdiğiniz bir isilik kremi var mı? Ya da sık duş aldırmaktan başka ne yapabilirim?
Ist2121 Themamacita ecowell aloe vera kremini arastirin isterseniz ben kullanmadim ama denemeyi dusunuyorum.
Nanaskani Themamacita bizim kızım boğazları göğsü sırtı sıcaktan terden mahfolmuştu. Deniz suyu çok iyi geldi. Bir de yurt dışında yaşayan bir yakınınız varsa A+D Prevent merhem var. İğrenç kokuyor ama cilt konusunda her şeye deva.
Ist2121 Melis7 dogal gul suyu icin gecen burda bir arkadas alerji yapabilir diye doktoru onermemis. Belki eczaneden alip minik bi deneyebilirsiniz ama
Melis7 Ist2121 biz gülsuyu kullanıyoruz herhangi bir sıkıntı yapmadı instagram da bebeğimin marketi diye biryer var oradan bakabilirsin istersen
kralicee1903 Günlük ışık su ile duş aldır aldıramazsan bez ile sil ince kıyafetler giydir ben öyle yapıyorum ve gayet etkili oldu
Themamacita kralicee1903 günde 2 bazen 3 defa duş aldırıyorum sadece zıbınla dolaşıyor uyuyor ama geçmedi
Bilgenin_annesii Themamacita canım beninkine de olmuştu minoris pişik kremini duştan sonra sürdüm iyi geldi. Organik zaten. Herşeye kullanıyorum sinek ısırığına pişiğe kızarıklığa . Ayağım yandı onu sürdüm hemen ağrısı geçti
dmllg Themamacita travazol ve ustune sudokrem sur. Doktorum boyle yap tek seferde iniyor demisti ve yaptim oldu. Sornasinda bol bol krem sur nemlendirici
Ist2121 tomvejerry pudra kullanan var mi hala ya. Basbas bagiriyolar kullanmayin kanserojen diye.. bilginiz olsun
Guli1504 Themamacita benim bebeğimde oldı internette gördüm mısır nişastasını suya katıp pamukla sikdim 2 günde geçti deneyin isterseniz kimyasla kremleri sürmekten iyidir
Biz3kisiyiz_ Themamacita aynısı benim kızımda da oluyor duş ve hametan zaten kullanıyorsunuz ben onların haricinde bezin olduğu bölgeye ağız mendilleri var ondan koyuyorum 1-2 güne geçiyor çünkü o sürtme oldukça geçmiyor başka
Themamacita Biz3kisiyiz_ ay çok teşekkür ederim ağız mendili çok mantıklıymış aklıma nasıl gelmedi bu zamana kadar bezden dolayı çok kötü olmuş orası