Smsrs Arkadaşlar mühendisim formasyon alıp öğretmen olan var mı işleyiş nasıl oluyor şimdiden teşekkür ederim 👍🏻
snyck Smsrs ben oldum formasyon aldim eğitim bilimleri sınavına girdim geri kalan işleyiş aynı şekilde oluyor özellikle sormak istediğiniz bisey varsa sorabilirsiniz
Dilosko Smsrs Formasyonları takip edin hangi okul açıyor vs , başlayın . KPSS de eğitim bilimleri sınavına girmeniz gerekiyor . Sonrasında olursa meslek liselerine dal öğretmeni olarak başlayabiliyorsunuz .
Burcx Smsrs öncelik formasyon veren bir üniversiteye diploma notunuzla başvuru yapmanız gerekiyor sonrasında bazıları örgün bazıları yarı dönem uzaktan eğitim şeklinde ilerliyor bir yıl formasyon eğitimini alıyorsunuz sonrasında KPSS genel kültür yetenek ve eğitim bilimleri sınavına girip eğer puanınız yeterse tercih yapıyorsunuz sizde alan bilimleri yok
Karamgurme Smsrs teknik liselerde vs yapabilirsiniz tabi kendi alanınız da bende fen edebiyat mezunuyum formasyonum var kendi alanimda yaptım ogretmenlik
1bebek1annee Allah aşkınıza bırakın öğretmenliği eğitim fakültesi ya da fen edebiyat menzunu olup formasyona sahip, gerçekten bu işin eğitimini alan uzmanlar yapsın. Ne münasebet bunu düşünüyor bile olmanız!
snyck 1bebek1annee çünkü meslek liselerinde mühendislik dallarına öğretmen yetiştiren bir fakülte yok zaten mühendis olanlar formasyon alıp bu dallara öğretmen oluyor kimsenin hakkını yemiyorlar merak etmeyin 1.oncelik 2.oncelik diye bisey yok araştırmadan karalamaya calismasaniz
Smsrs 1bebek1annee hanımefendi ben alanımda uzmanım öğretmenlerden daha çok mutfağında piştim ömrüm laboratuvarlarda geçti o yüzden biri hakediyorsa o da benim ki çok öğrenci yetiştirdim
1bebek1annee snyck Meslek lisesi öğretmeni olmak için öncelikle eğitim fakültesi mezunu olmak gerekiyor. Daha sonra, öğretmenlik mesleği için gerekli olan pedagojik formasyon eğitimini almak gerekiyor. Bu eğitim için üniversitelerde öğretmenlik programları bulunuyor.
Smsrs snyck herhangi bi üniversiteden normal bi formasyon eğitimine başvuru yapabilir miyim? Birde benim mezuniyetim 2021 olur mu
snyck Smsrs mezuniyet tarihi önemli değil bölümünüz nerde aciliyorsa orada formasyon alabilirsiniz belli bir kontenjan açılıyor çok kişi basvurursa mezuniyet puanına göre alım yapiyorlar
1bebek1annee mormeneksee emeklerine sonsuz saygım var,benim anlatmaya çalıştığım şey çok başka hanımefendi.
Smsrs snyck şöyle söyleyeyim benim bölümüm sayılı yerlerde şu an Aydın dayım ve burda adü açıyor normal şekilde ona bşavuramaz mıyım😮💨
1bebek1annee Smsrs bu bir hakediş meselesi değil hanımefendi. Emeğinize sonsuz saygım var ne güzel birilerine dokunabiliyor oluşunuz fakat öğretmenlik farklı onun eğitimi çok başka! Birilerini kendi bilgileriniz doğrultusunda yetiştirmiş olmanız çok başka. Formasyon aldım hop bitti demekle olmuyor yani. Keşke herkes kendi ilgi alanları doğrultusunda bir şeyler yapıyor olsa.
nidako Smsrs ay bide bu laf çıkmış ne demek öğretmenden daha çok hak etmek ya? Siz kendinizi niye bu kadar yüceltiyorsunuz? Ben hakkıyla eğitim fakültesi kazandım okudum geldim öğretmen oldum şimdi saçma sapan sistemimizde formasyon denilen şeyle insanlara bizimle böyle konuşma hakkını veriyorlar. Kusura bakmayın da öğretmen dediğin eğitim fakültesinden mezun olandır evet işin mutfağını belki siz daha iyi bilirsiniz fakat zaten üniversite çağına kadar çocuğa verilen eğitim öncelikle çocuğa dokunmakla başlar. Bize 4 senede öğretilen gelişim ve öğrenme derslerini siz bir kaç ayda alarak bunu yapabileceğinize ve bizden iyi olacağınıza inanıyorsunuz. Ne tuhaf! Amacınız mesleğe birilerini yetiştirmekse özel kurslarda eğitim verebilirsiniz ya da doktoranızı yapıp üniversitede devam edebilirsiniz.
Smsrs 1bebek1annee ben dediğinizi anladım ama ben kendi alanımda öğretmen olarak atanmak istiyorum. Formasyon Öğretmenlik alan bilgisi hakkında bilgim yok bilgi almak için açtım bu postu. Metal alanında öğretmen olmak istiyorum Metal mühendisiyim. İnşaat teknikeri vs olup din kültürü öğretmeni olarak sözleşmeli vs den bahsetmiyorum
Smsrs 1bebek1annee Bizim meslek liselerinde öğretmen eğitimi veren bölümler çok yok. En basiti bu sene 63 ile atama olmuş bayağı açık var
Burcx 1bebek1annee hayır meslek liselerinin Türkçe matematik gibi dersler dışında alan dersleri oluyor işte makina gibi filan onları bu öğretmenler veremez o yüzdem mühendislik muhasebe gibi bölümler formasyon alarak bu derslerin öğretmeni oluyor yani normal öğretmenin hakkına girmiyor ben bir öğretmen olarak bunu söylüyorum
venusbal 1bebek1annee hayır yanlış biliyorsunuz. Ben sağlık hizmetleri öğretmeniyim. Benim branşında öğretmen olabilmek için hemşirelik ya da ebelik lisans mezunu olmak ve pedagojik formasyon almak gerekiyor. Eğitim fakültesinde benim branşım için bölüm bulunmuyor. Teknik öğretmenlerin çoğu böyle.
snyck 1bebek1annee hayır yani bilmiyorsunuz uyduruyorsunuz 8 senelik meslek lisesi öğretmeniyim matematik edebiyat ingikizce değil ki bunlar muhasebe pazarlama yiyecek içecek konaklama hemşirelik gibi şeylerden bahsediyoruz bu bölümlere öğretmen olanlar yine bu bölümleri okuyup formasyon alanlardır ben harita kadastro öğretmeniyim eğitim fakültesinde harita kadastro öğretmenliği diye bi bölüm mü var sanıyorsunuz mühendisler öğretmen oluyor