Mervesahinn iyi çok şükür maşallah, hemen geçer kalanı da inşallah🙏 ben o dönem öğrenir öğrenmez hemen geldim evde detaylı bi temizlk yaptım, kapı kollarını lamba anahtarlarını yani ellerin en çok temas ettiği yerleri sirkkeli suyla temizledim falan. Tüm peluş oyuncakları makineye attım kalan oyuncaklarını sirkeli kaynar suya ıslattım vesayre. Ellerini yüzünü sürekli yıkadım ve o dönem dışarıda çıkartmadım çocuğu resmen karantina altına almıştım🤭😅 şükür öylelikle 1haftada atlatmıştık. Darısı sizin başınıza olsun, doktor bize krem bile vermedi hiç bir ilaç kullanmadan atlattık yani.