DerinMiran benim bebegim 4 bucuk aylik çok olmasada iki bacağı dışa dönük ortapediye goturdum bende röntgen çektiler rasitizm diye bir hastalık varmis Allah korusun ondan korktum oda kanla anlasiliyormus ama doktor normal dedi bez kaynaklida oluyor dedi bazi çocukların yürümeye başlayınca geçiyormuş 6.ayda tekrar gel kontrole dedi bide dvitaminini mutlaka kullanmak gerekiyormus canim.