Ahadensar25 Merhaba! Arkdşlr 5 ay olcak nerdeyse gaz problemim çok var sizce normalmi ya ne kullanmalıyım benim gbş olan varmı varsa ne yapıyorsunuz
ilknurcelik Ahadensar25 bende aynı durumdayım ayaklarını sıcak tut beline de korse tak sıcak tut iyi geliyor