Aksoylu24 Yenidoğan bebeklerde burun temizliğini nasıl yapıyorsunuz. Oğlum 1 aylık oldu ama daha hiç temizlemedik
Mustafayigitvebeytugannesi Aksoylu24 eczanede serum fizyolojik satılıyor şırınga ile 1 CC burnuna sıkıyodum daha sonra bazen hapsuruyodu öyle çıkıyordu bazen de kaldırıp sırtına vurarak burundaki pisliği ve balgami atmasını sağlıyordum Şuan 4 aylık hala böyle yapıyorum ama artık tıkanmiyor o yüzden arada bir yaparım
Meltem23 Aksoylu24 fizyolojik serum sıkıp çekiyodum ben ama serumun yarısına kadar tamamını kullanmıyodum
Elifeysu Aksoylu24 otribebe ile 2 günde bir temizliyorum duruma göre sümük varsa tıkalı gibiyse hergün temizliyorum. Birkaç damla serum fizyolojik damlatarak. Bazıları serum fizyolojik damlatmak yeterli aspiratörle çekmeye gerek yok dese de gerideki sümükler başka türlü gelmiyor
Hadya Serum fizyolojik uygulayin bir kac damla,30 sn bekleyin yumuşasin sonra da bebekler icin olan aspiratör ile cekin,basit ve etkili oluyo Hemen rahatlar bebişleriniz.
snssnm Aksoylu24 kesinlikle temizleyin emmede güçlük çekiyorlar ben fizyolojik damla damlatıp hortumla çekiyorum kimisi şırınga ile yapıyor ama çoğu doktor önermiyor genizine kaçar diye ve kulaklarda ağrı yapıyormuş 6 aylıkken yaparsın dediler ama hastaneye gittiğimde şırınga ile temizlediler sorun olmadı ben zaten şırınga ile yapmaya cesaretim yok
tomvejerry BabyBerry serum fizyolojik var onu sıkıyorum hepsini değil yarısını kullanıyorum iki delik için yarısının yarisini birine yarısını birine sıkıyorum hemen çekiyorum iki üç kere çekiyorum ki görmediğim ileride biseyler varsa gelsin diye güzel oluyor gayet korkma dene
bakkalemzigi Serum fizyoloji sıkıp aspiratörle temizliyorum yaz olduğundan beri her gün yukadığum için duşta çıkıyor. Kışın petekten dolayı ne kadar havalandırsamda evi burnu doluyor kışın çok lazım oluyor