İkinci bebeğim ilkte hiç böyle şeyler yaşamadım … 6 haftalık hamileyim 4 gün önce karnım sağ üst tarafı böbrek yeri aşırı kaşındı sabah bir avuç sivilce aynı yerdeydi ve dokununca ağrıyan sivilce neyse belim ve sağ yanlarım aşırı ağrıyor dokununca karınca karınca hissediyorum yani bel ağrısı sivilce ama sanki iltihaplı bi durum yaşıyorum pek anlayamadım benzer yaşayan var mı