busra009 Doktorun da önerisiyle kabak ile başladım ama asla yemedi öğürdü çıkardı ağzından 🥹 napmam lazım bilemedim öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum
Dry_cn busra009 yarın bir kaç kaşığı vermeyi dene yine yemezse zorlama havuca geç tatlı ya yiyorlar onu
kubratagram busra009 benimde aynı hatta post açtım az önce bununla alakalı da midesini kaldırıyo öğürüyo napcaz bilmiyorum
Babyk02 busra009 biz de bu hafta başladık ilk verdiğimde öğürdü kusacak gibi yaptı ısrarcı olmadım sonra yavaş yavaş minik vererek alıştı sayılır
Selamcanim İlk zamandan sevmemesi normal değil mi arkadaşlar. Kırmayın umudunuzu. Elbet yiyecekler yani. busra009 kubratagram
Dry_cn busra009 yok kuzum biz havuc yiyoruz mesela kendi bahçemizden iklime göre yaz kış Havuç var organikler satılıyor migrosta falan
busra009 Dry_cn doğrudur ama ben bu mevsimde Migros’taki ürüne de güvenmiyorum açıkçası kendim olsa yerim de bebeğime vermem