zeynebinannesii28 Kızlar merhaba, bebeğim şuan 4,5 aylık 6 ayına girdiğinde kullanmak için şimdiden buzluya bi şeyler hazırlayıp atmak istiyorum siz neler yapıyorsunuz neler yaptınız
Elifeysu zeynebinannesii28 buzluğa neden atıyorsunuz ki ? Mevsim meyveleri ve sebzeleriyle ilerlemiyor mu süreç?
Dry_cn zeynebinannesii28 bezelye bamya taze fasulye attım ben oda annem sağolsun bahçede ekti doğal başka da atmadım kışın da yedirebilecegim güzel şeyler var