Esranurrdenizz1 Kızlar ağustosun 1 inde bebeğim 4 kiloydu şimdi ise sadece 150 gram almış çevrem sütünün kalitesi düşük diyor yeşil yapraklı besinler çok tüketiyorum yememe dikkat ediyorum sizce bestlak damla alsam iyi gelir mi süt kalitesini arttırır mı
Drk26- Esranurrdenizz1 bende aynı durumdayım bestlak damla aldım işe yarıyor ben düzenli kullanamadım unutuyorum süt benim de yetmedi mama veriyorum günde 1 2 defa sütü su yapar suyu bol içmelisin
BBurcuuu Esranurrdenizz1 bestlak damla süt kalitesini artırmak için değil Sütü artırmak için Sütün kalitesini yumurta et fındık ceviz İncir artırır
bakkalemzigi Benim de bebeğim az kilo almıştı dahiliyeden kan değerlerime baktım b12 eksikmiş bebeğimizde bu yüzden eksik çoktı ikimizde takviye kullanıyoruz şiödi
DuruAselEmr Esranurrdenizz1 Bolbol kuruyemis yiyin sütü yağlı yapıyor kalitesini arttırıyor.Birde dut kurusu ise yaradı bende.
Esranurrdenizz1 @“DuruAselEmr”#p27094255dut kurusu komposto halinde mi yoksa normal şekil mi yediniz mi
-elizsmom Esranurrdenizz1 kaç kilo doğdu bebeğiniz ? 1 ayda 600 gram alması bile normal bence bir sorun görse doktor mamaya başlardı etrafa aldırış etmeyin stres sütü etkiliyor çünkü
Belinayss Dut hac hurmasının bol su helva tahin pekmez incir kurusu Kuru yemiş ceviz fındık fıstık kendini güzel besle 🖤🌺💕