fairytaleofthestars Ay çok yoruldum üşüteyim, rüzgarda kalayım ya da bulgur nohut falan yemeyeyim 2 gün bana hayat zindan oluyor geçmiyor geçmiyor. Hep acillik oluyorum serum veriyorlar anca rahatlıyorum. Yetişkin olup da gaz sancısı çeken var mı böyle?
iki_prens_annesi_ fairytaleofthestars çok geçmiş olsun hiç yaşamadım bu kadar şiddetlisini zordur muhakkak
fairytaleofthestars iki_prens_annesi_ ya evet. Yenidoğan bebişleri çok iyi anlıyorum o kesilmeyen ağlamalarını. Ben yetişkin olarak dayanamıyorsam onlar basıl dayansın. Var mıa caba yaşayan