Merhaba kızım 9.5 aylık bundan 15 gün öncesine kadar pek iyi olmasada buna nazaran daha iyi bir gece uyku düzeni vardı 2 3 saatte bir uyanıp emip geri uyurdu emzige bile ihtiyaç duymazdi ama artık gece saat başı uyanıp emziği kabul etmeyip memede uyumaya başladı gece hep memede durmak istiyor yanımda uyuyordu zaten ama artık çok yoruldum sürekli ağlıyor ne yaparsam yapayım meme vermeden susmuyor bırakması 10 15 dj.yi buluyor sonra 40 dk sonra tekrar uyaniyor sabahı zor ediyorum bilgisi olan var mı geçici bişey mi bu ne yapmalıyım gündüz uykuları düzenli gece uykusu da ama artık memeci ve saat başı kalkan bı bebek oldu dişte yok kabarma falan niye böyle anlamıyorum