Iremnurr_mms_34 Kızlar oğlum 4 aylık dün gece bi an bağırıp katılarak ağladı sesi gitti kızardı zor kendine geldi böyle yaşayan varmı
Mrltz @"Iremnurr_mms_34 bu ayda başlıyor sancılar,ağrılar..Diş yavaş yavaş yukarı doğru ilerliyor..Çıkması 6.ayı bulur veya daha erken de çıkabilir..Benim kızım da 4 aylık..
Mrltz Iremnurr_mms_34 oluyor mesela bizde uyku gerilemesi de başladı..Gece uzun süre uyuyan bebek şimdi uyumuyor,ağlayarak uyanıyor..