merhaba herkese kızım 21 aylık boğazı kızardı ateşi cıkıyo doktora götürdük boğaz enfeksiyonu dedi tahlilde crp de yüksek cıktı klamoks antibiyotik verdi bugun başladık bi trftanda ateş düşürücü flan veriyorum ne zaman etkisini gösterir antibiyotik cünkü 2 gündür agzına bir lokma sürmedi su dahi içmiyor tükürüğünü ağzında bekletiyor sabah biraz su içti işte cok az cubuk yedi bu saat oldu onunla duruyo doktor beslenmesi duzelmezse getirin serum takalım dedi başına gelen var mı antibiyotik ne zaman etkisni gösterir düzelir deyin ne olursunuz suan ağlayarak yazıyorum inanın 1 günde ömrümden ömür gitti öyle zor durumdayım ki Allah herkesin cocuguna sağlık versin beterinden korusun 😪