Kizlar haftaya 4 aylik olucaz insallah. Benm ailem sehir dışında ztn ama esimin ailesiyle her hafta en az 1 kere ama fazlası var tabi gorusuyoruz cok düşkünler bebise. Bu ara ozellikle kayinbabam kucagna alinca yırtıyor kendini. Beni görünce dudak buzup agliyor, babasini takip ediyor kucagna almazsa.agliyor. cok erken degilmi bu durum sizce? Bu surekli oynatiyolar kucakta gezdiriyolar aslinda en sevdigi seyler ama yok surekli.bi aglama, ben alir almaz sakinleyip susuyor. Nasi alisir ne yapmaliyim bilemiyorum🙊