Merhaba kızlar kızıma hamile kaldıktan sonra muayenede septumum olduğunu öğrendim ve çok riskli bir gebelik geçirdim mecburen de sezeryan olmak zorunda kaldım bu durumdan ötürü. 2 gebeliği düşünüyorum ama aldırmam gerekiyor önce septumu olanlar varmı nasıl bir işlem kaç gün yatiyosun yatiyosan anesteziylemi yapılan bişey bilgisi olan var mı