sulekzl saribez hımm teşekkür ederim ben emzik almayı düşünüyorum bu ebebek te olan 0+ emziklerden mi almalıyım yoksa prematüre bebekler için olan emzik varmı ve biberon ucu fark ediyor mu prematüre vea yenidoğan
Neslihan81 Linameryem01 4 aya kadar anne sütü ama mama ile birlikte de şimdi sadece mama veriyorum gündüzleri yoğurt veriyorum püre veriyorum pekmez ile yoğurt veriyorum doyuyor