mutsuzanne__ Oğlumun aşısı vardı sadece boy ve kiloya baktı Türkiye genelinde aşı sorunu yaşanıyormuş arada sırada gel sor aşı var mı diye yoksa olmayacak dedi hemşire ne olacak böyle bi sorun zararı olur mu aşısız olunca kızlar
Aselhuma41 mutsuzanne__ ilk dozu iki yaştan onxe olduğu için çok bir sorun teşkil etmiyor ama hepatit a asisinda ne var ise o Türkiye genelinde bir ara bulunmuyor
Brcuozgr mutsuzanne__ şuan tatil için başka sehirdeyim. Buradaki aile hekimligine gittim aşı yokmus sıkıntı var bayadir gelmiyor dedi. Kendi ebemizi aradim o da asilarda sıkıntı var gelince yaparız sorun etme dedi. 2 aya kadar sarkabilir birşey olmaz dediler
yagmurkokusu_ asrinhatasi buna benzer bende şöyle yaşadığımı anlatayım. bizim bir aşımız vardı ayın 3. Ydü ben geç kaldığımızı düşündüm sordum dedi ki 27 si son günü o zamana kadar vurulabilir. Herhangi bir sağlık ocağına mücaraat edin demişti.
MeetJoeBlack asrinhatasi 1 ayı bilmiyorum ama bizim ilk aşılar 20 gün geç olduğu için sonraki aylarda da hep 20 gün geç yapıldı, bir sorun olmadı yani.
noluyasanagenemiros Neden olmasın ki? Sordunuz mu? Böyle yok falan olduğunu gördükçe kızıma aşı falan yaptırasım gelmiyor bende de tetanoz aşısı yoktu öyle böyle buldular.
Biz3kisiyiz_ mutsuzanne__ sorun olacağını düşünmüyorum. Bizimde 6. Ay aşıları da sorun yaşadık 1 buçuk ay sonra oldu. Zaten örnek veriyorum çocuk hastaysa aşı yapmazlar hastalık bitince aşı olurmus yani ileri bir tarih olsa da sorun olmazmış doktorumuz bu şekilde aktarmıştı. 1 yaş aşıları da bayrama denk geldiği için bayramdan sonra olmuştu 😂 bizim ki hiç zamanında olmuyor 🙈