Telasemuduresi Merhabalar. Kızım 3 aylik oldu. Yaklaşık bir haftadir çok fazla uyuyor. Gündüzleri tüm gün uykuda gece de 4 gibi tekrar uyuyor. Uyanık kalma süresi en fazla bir saat sizce bu normal mi? Bu aylarda sizde de oldu mu? Artık endişelenmeye başladım.
ma9419 Telasemuduresi canım benimki de tam 3 aylık. Gündüz iki kere birer saat uyuyo biri öğlen biri akşamüstü. Gece uykusuna yattığı zamanda uyanmıyor sabaha kadar. Arada iki üç kere emziriyorum
Safiiye Telasemuduresi dogdugundn beri oyleyse skinti yok ama bi kac gundur boyleyse bi doktora gorun cnku bnim kiziminda birden uyku hali basladi ki hic 15 dk fazla uyumazdi doktoea goturduk cigerleri mikrop kapmis hastalik uyku halide yapiyormus umarim biseyi yoktur
Telasemuduresi ma9419 Seninki düzenini tutturmuş gibi canim. Benimki öğleden geceye kadar full uyku modunda. Arada bi uyanık kalırsa yüzünü görebiliyoruz.
Rojin21 İlk doğduğundam beri mi böyle? Eğer öyleyse maşallah . Biziimki gece uyumuyor gündüzde çok fazla uykusu yok
Telasemuduresi Safiiye Nasıl yani uykudan başka belirtisi yokmuydu. Uyanık olduğunda gayet sağlıklı görünüyorda.
Safiiye Telasemuduresi oyle zatn bnm kizimda sabahtan beri iyidi neseliydi normal uykusundn kalkti ama heo bi uyku hlindeydi omuzumda uyumazdi ama basini koydugunda bile ici geciyordu uyandiriyodm tekrar aynisi oluyodu bnde suphelendim napsam uykuya daliyodu 2 dk sonra kucakta sallanan ve uykuya direnen bi bebekti tabi ozaman doktora goturduk hemen ve hastaymis anlican aniden cikti ortaya bnde sasirdim cnku hic bi belirtimiz yoktu oksuruk burun tikanikligi vs.