Kızlar doğum yapalı 2 ay 4 gün oldu. Dün çamaşırıma kırmızı bir leke geldi ped koydum ama kesildi. Şimdi lavaboda yeniden lekelenme gördüm. Dün kasıkta sızı vardı şuan yok. Adetim başlamış olabilir mi yani doğum sonrası böyle mi oluyor hiç anlamadım ben. Birde emziriyorum sütüm kesilir mi sizce