Yeni bugün 7 aylık olduk 3,4 gündür aşırı derecede her uykusuna geçerken bir direnme var mesela dün sabah 1 saat öğlen yarım saat ikindi yarım saat uyudu normalde 1,5 , 2, 1 saat uyuyan bebişim gitti yerine uyumayan bir bebek geldi tamam o saatlerdede uyandırdı ama ben geri uykuya dondururdum şimdi uyumazsa hırçın ama uyumuyor da aşırı zorluyor beni ya valla en son yapmayacağım şeyi yaptı eşim dedi 4 den 9 kadar uyutamadim en sonunda battaniye ile salladılar kardeşimle birde aşırı hareketli bir bebek masAllah diyim. Ama valla bugünde ayni sabah 1 saat öğlen yarım saat uyudu kaç saattir mizmiz uyutamadim şimdi zar zor uyudu bakalım kaç dk 🥹 sizde mi böylesiniz geçici bir durum deyin 😂😂 gaz sancısı var biraz ama yani bununki birazda sanki mizmizlik yapmayı sevip paşam 😂