Tubitos bizde 7aylık 3gündür kahvaltı öğününe başladık doktorumuzun kontrolünde tabi.
çeyrek yumurta sarısı
tuzsuz peynir bi tatlı kaşığı kadar
1çay kaşığı pekmez
çeyrek ceviz içi
küçük bi parça tam buğday ekmeği( ceviz büyüklüğünde)
ve bunları ıslatmak içinde ıhlamur çayı bütün bunları karıştırıp eziyorum bu şekilde verdim tek başına yumurtayı bizimkide yemez sanırım bu karışımın tadı güzel oluyor. Buarada doktorumuz 8.aya geldiğimizde bunlara ilave tuzsuz zeytin ezmesi eklememi söyledi.