Fadime5 açılın ben fizyoterapistim 😂 el bileği splintini mutlaka kullanın en azından gece takın. Ödemden kaynaklı olduğu için soğuk uygulama iyi gelir ama 12dakikayı geçmesin. Siz 10dk tutun yeterli olacaktır. Kontrast banyo da yaptırabilirsiniz. 3dk sıcak 1 dk soğuk şeklinde(bunu araştırın buradan açıklamak zor) ayrıca germe kuvvetlendirme yapın parmaklarınıza