Ahsenlivaninannesi merhaba evet biraz ateş ve mızmızlık var, ben bu aşı konusunda dersimi aldım , rotayı yaptırmamışdık ve rota virusu kaptı, 1 hafta hastanelerde neler cekdık ki aşı ateşi yanında solda sıfır kalır o yuzden mutlaka aksatmayın derim..