Mamaaaa memee babaa gel havhavhav(köpek görünce) cikcik (kuş görürse) canı isterse kedi, anne diyebiliyor. komut alıyor göz teması iyi derecede ama cok hareketli olduğundan kaçıyor tabii hemen. Ablam falan çevremde herkes suan konuşması gerekiyor daha cok kelime olmalı diyor. sizin bebisler bu ayda nasıldı? doktora gitmem gerekiyor mu dedikleri gibi çünkü durumum yok devlet hastanesine gideceğim. bu arada ekran yok kitap falan baya okuruz. evde tek bakıyorum babası dahu bir saat ya görür görmez. parja çıkarırım her gün olabikdigince ama benden başkasına gitmez babası dahil kıyamet koparır benden uzaklaşırsa. tavsiyelerinizi yorumlarınızı bekliyorum annelerim şimdiden teşekkür ederim❤️