Moms-12 Merhaba anneler, bebeğim 4 aylık oldu doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum cerazette kullanan oldu mu aranızda sütü etkiledi mi azalttımı veya red yaptı mı yardımcı olursanız sevinirim 🌸
Mustafayigitvebeytugannesi Ececiiim ya canım bakar mısın bende cerazette hapı kullanıyorum ve hapın 15. Günü kanamam başladı hap bitecek 2 tane kaldı daha kanamam devam ediyor sende de oldu mu.
Moms-12 Deletedmom_116 yaa öyle mi çok düşünüyordum sütüm çok fazla değil çünkü etkilerse bebeğime yetmez diye korkuyordum
Moms-12 Ececiiim hergün aynı saatte mi alıyorsunuz 15 dkkalık gecikme bir sıkıntı teşkil eder mi acaba
Moms-12 Halima95 hergün aynı saatte alınmalıymış. 28 tb hiç ara verilmeden kullanılacakmış kutu bitince yenisine başlanacak yani eczacı öyle dedi. Ama kullanmadan önce kadın doğumcuyla görüş dedi ben önce doktorla görüşeceğim sonra alacam
Ececiiim Mustafayigitvebeytugannesi ben 4. Kutudayım artık olmuyor diyebilirim. İlk ay biraz fazla olmuştu. Ama günlerce sürmedi