Merhaba kızlar 22 aylık birde 3 aylık kızım var korunmak istiyorum spiraldan korkuyorum doğum kontrol hapı istedim emzirdiğim için cezerette verdiler devlet karşılamıyomuş artık bir tablet 28 tane 207₺ verdim siz nasıl korunuyorsunuz ne kullanıyorsunuz ne tavsiye edersiniz