nekoydunkafana Mmeelliikkeee tam anlamıyla yazdıklarınızı yaşadık evet her hastahanede yok malesef hepsi süreç çok uzuyor bu sebeple
Deletedmom_9857 nekoydunkafana Allahim çok geçmiş olsun 2n çok korktuğum şeylerden biri fıstık ya hemen çabuk kaçıyor hemde kalıyor insanın boğazında bununla geçmiş olsun tekrari olmaz inşallah
cennetkokuluyavrum nekoydunkafana Allah korusun gercekten cok zor uzucu durum Allah bir daha yasatmasin cok gecmis olsun sifasini versin Rabbim