8 aylık olduk. Katı gıdaya geçemedik moralim çok bozuk.. meyve canavarı ve yoğurt dışında bir şey yediremiyorum. Blw yapıyorum ağzıyla bölüp geri atıyor. Alışamazsa diye çok tedirginim. Ne yapmam lazım ? Pütürlü verdiğim an dışarı atıyor ama meyveyi eline versem her türlü yiyor. Sebzeyi eline versem anlıyor sıpa 🤦🏻♀️ yardımcı olur musunuz artık ne yapmam lazım 🥲