aylaebru Aynı şeyleri yaşadım, her anne yaşıyordur. Kucağımda memede uyurken yemek yiyodum genelde o aylarda😅 Ama büyüdükçe geçiyor, şimdi elbette yorucu. Siz de alışmaya çalışıyorsunuz bebekli hayata. Ev işlerini vs haftasonu eşinizle beraber yapın, kendinize hepsini yapmam lazım diye yüklenmeyin, robot değiliz