Kızlar bebeğim 3 aylık normalde hem süt hem mama ile beslenen bir bebekti. Şu 2 gündür mama almıyor.Süt istiyor sürekli ama göğsümde süt az olduğu için doymuyor 1.30tan beri kısır döngüye girdik resmen meme veriyorum 10 dk ya uyuyo ya uyumuyo ağlıyor uyanıyor meme veriyorum susuyor uyuyo bu şekilde yapıp durdum.En son mama vereyim karnı iyice doysun uyanmasın dedim.Göğsümü verir gibi o şekilde veriyorum çıkartıyor.Dön başa oluyor.Süt üretmeye fırsat vermeden uyanıp duruyor napacağımı şaşırdım bu 3.mama değiştirişim.Lütfen bana akıl verin kafayı yemek üzereyim çok yoruldum 😩😩